Son

czwartek, 8 września 2016

Informacja

Witam Was bardzo serdecznie Drodzy Czytelnicy!



Zacznę od tego, że nie jest to moje pierwsze opowiadanie tego typu, jednak po raz pierwszy będę pisać coś realistycznego.Zawsze trzymałam się typowej fikcji ( jeśli jest tu ktoś, kto czytał Crazy Mind/ Another Mind, to wie o co chodzi), nawiązywałam do AHS i innych znanych mi seriali, ale pewnego dnia przyszedł ten pomysł na tą skomplikowaną historię więc oto jestem. Zaczynam wszystko od nowa, więc proszę o wyrozumiałość i cierpliwość jeśli chodzi o dodawanie kolejnych rozdziałów, a będą się one pojawiać co dwa tygodnie w niedzielę. Wprowadzenie do tego opowiadania jest wyjątkiem. Nie pozostaje mi więc nic innego jak zaproszenie was do lektury.

Życzę miłego czytania,
 drunkreindeer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz